ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem stworzony do pielęgnacji delikatnej okolicy oczu. Kosmetyk wykazuje właściwości nawilżające, odżywcze i rozświetlające. Swoje działanie opiera na składnikach pochodzenia naturalnego.
Kwas hialuronowy intensywnie nawilża, natomiast kofeina poprawia krążenie redukując cienie oraz obrzęki. Witamina E odżywia i wygładza, natomiast ekstrakt z irysa redukuje zmarszczki oraz poprawia napięcie skóry. Wyciąg z liści wierzby białej wyrównuje koloryt i rozjaśnia.
W rezultacie skóra w okolicy oczu staje się jędrna, rozświetlona i wygląda na wypoczętą.
Aplikować na oczyszczoną skórę okolic oczu delikatnie masując od środka do zewnątrz. Stosować rano i wieczorem.
Kwas hialuronowy, witamina E, kofeina, wyciąg z liści wierzby białej.
Marka: Academie
Linie Producenta: Seve Miracle
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Cienie i obrzęki pod oczami , Suchość , Utrata blasku , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kofeina , Kwas hialuronowy , Kwas salicylowy , Witamina E
Część ciała: Oczy
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Dostałam próbnik, z jakiegoś powodu ściągnął mi skórę, więc nie mogę go polecić, może komuś się sprawdzi, ale nie mnie
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.