ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Łagodny produkt przeznaczony dla skóry mieszanej, normalnej i odwodnionej. Uzupełnia codzienny proces oczyszczania skóry, przywracając jej odpowiednie pH. Zawiera oryginalną wodę jabłkową, która ogranicza przeznaskórkową utratę wody (TEWL) oraz przywraca skórze blask.
Dodatek aloesu zapewnia właściwości łagodzące i nawilżające skórę. Po użyciu toniku staje się ona odświeżona i zmiękczona.
Tonik należy nanieść na wacik, a następnie delikatnie przetrzeć nim skórę twarzy i szyi.
Naturalna woda jabłkowa, aloes, wyciąg i ekstrakt z owsa.
Marka: Academie
Linie Producenta: Hydraderm
Kategorie: Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość
Typ skóry: Mieszana , Normalna
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Aloes
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Tonik
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Bardzo dobry tonik. Skutecznie nawilża cerę i ją wygładza. Nie powoduje sciągnięcia. Poza tym wydajny.
jest taki tonik, świetna klasa,bardzo zadowolonych z jakości i szybkiej dostawy.
Bardzo dobry produkt. Używam razem z mleczkiem. Skora jest świeża. Nie ma efektu ściągania ani tłustej warstwy. Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.