Kobieca energia, pasja i pielęgnacja w kadrze, czyli backstage kampanii Topestetic 2025
Polub: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok
Subskrybuj: Mailing, YouTube, Podcast Spotify
Za nami inspirujący dzień zdjęciowy najnowszej kampanii „Jaki kosmetyk z Topestetic wybierasz dla siebie?”. Ten wyjątkowy projekt powstaje z potrzeby autentycznego pokazania, jak różne są kobiety, z odmiennymi stylami życia i potrzebami skóry.
Autentyczność, która łączy
Tym razem przed obiektywem Marty Wojtal stanęły zaprzyjaźnione z naszym sklepem Kobiety - Influencerki, Kosmetolożki, Artystki i Przedstawicielki świata beauty.

Wśród nich znalazła się wieloletnia ambasadorka Topestetic, Magdalena Różczka oraz zeszłoroczne bohaterki kampanii Marta Wojtal i Mela Koteluk.

Do grona tegorocznych uczestniczek dołączyła Jessica Mercedes, Marta Waglewska, Kasia Szymków, Aleksandra Kochańska, Karolina Ościk-Alama, Kamila Mraz, Asia Borek, Marcelina Jaśkowiak, Magda Wróbel, Magda Kaczanowicz, Alicja Śliwowska, Angelika Rysz, Anna Nowak, Agata Herbut i Magdalena Lamparska.

Każda z bohaterek zaprezentowała swój wybór kosmetyku z oferty Topestetic. Produkt, który towarzyszy jej na co dzień, daje poczucie komfortu, pielęgnuje skórę i podkreśla naturalne piękno.

Plan zdjęciowy w wyjątkowym wydaniu
Backstage sesji to miejsce pełne dobrej energii, uśmiechu, rozmów przy kawie i nie tylko!

Podczas tegorocznej kampanii towarzyszyło iście eventowe przygotowanie. Na planie znalazł się również DJ, który zadbał o klimat oraz atmosferę.

Na uczestniczki planu zdjęciowego czekała również strefa „skin bar” z kosmetolożkami Topestetic wraz z bestsellerowymi produktami znajdującymi się w ofercie sklepu.

To nie wszystko, oprócz strefy beauty czekała również stacja lifestyle z markami Bizuu i Zozo.

Partnerami wydarzenia była również marka Falko.

Patronat medialny pełniła redakcja Vogue Polska.
Kulisy kampanii pokazują, że nie ma jednej definicji piękna, jest wspólna wartość - pielęgnacja jako codzienna troska o siebie.

Kampania „Jaki kosmetyk z Topestetic wybierasz dla siebie?” to celebracja kobiecości, eksperckiej wiedzy i świadomych wyborów.