ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Innowacyjny preparat punktowy z wysoką zawartością witaminy C w stężeniu 25%. Dedykowany do każdego typu skóry, z wyjątkiem cer wrażliwych. Widocznie wyrównuje koloryt i teksturę naskórka, niweluje plamy pigmentacyjne oraz zaczerwienienia. Jedwabista formuła redukuje drobne linie i pozostawia skórę nawilżoną, miękką i wyraźnie jaśniejszą.
Stosować na noc, jako ostatni krok pielęgnacji. Delikatnie wklepać (nie pocierać) w plamy pigmentacyjne i zmarszczki. Na dzień stosować krem z filtrem przeciwsłonecznym o szerokim spektrum ochrony SPF 30 lub wyższym.
Witamina C (kwas askorbinowy 25%).
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Przebarwienia , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Witamina C
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem-żel
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Najlepszy produkt z witamin C jaki miałam a trochę ich przetestowałam :) Moje pierwsze ale nie ostatnie opakowanie. Polecam produkt troszkę wysusza ale po serum dobry krem nawilżający i wszystko jest tak jak trzeba;)
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.