ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Wyjątkowy produkt do pielęgnacji ciała wzbogacony o zmiękczające masło shea oraz ceramidy zabezpieczające przed utratą wody z naskórka. Odżywczy balsam do ciała zapewnia intensywne nawilżenie przy zachowaniu lekkiej, nietłustej formuły. Przeciwutleniacze pochodzenia roślinnego i ujędrniające peptydy sprawiają, że skóra staje się odmłodzona, wygładzona i zregenerowana. Produkt jest bezzapachowy, idealny do każdego rodzaju skóry.
Stosować raz lub dwa razy dziennie lub tak często, jak to konieczne.
Masło shea, ceramidy, olej z awokado, olej jojoba, skwalen, cholesterol, alantoina, witamina E, olej z pestek winogron, ekstrakt z zielonej herbaty, fitosfignozyna, peptydy, pantenol, kwas mlekowy.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Lip&Body
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość , Utrata jędrności
Składniki: Alantoina , Ceramidy , Kwas mlekowy , Masło Shea , Olej jojoba , Olej z pestek winogron , Pantenol , Peptydy , Skwalan , Witamina E , Zielona herbata
Część ciała: Ciało
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 30 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Mało jest balsamów, które tak dobrze działają na moją skórę, ten jest półki co najlepszy. Nie potrzeba dużej ilości do rozsmarowania, dobrze się rozprowadza i wchłania, a co najważniejsze dobrze nawilża ! Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.