ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Delikatny żel oczyszczający przeznaczony dla każdego typu cery, a szczególnie tej suchej i wrażliwej. Ultra-Gentle Cleanser pozwala na usunięcie z powierzchni skóry makijażu oraz zanieczyszczeń bez naruszania naturalnej bariery hydrolipidowej.
Betaina silnie nawilża, natomiast inulina wygładza i wykazuje właściwości antyoksydacyjne. Zastosowanie łagodnych środków myjących zapobiega uczuciu ściągnięcia i przesuszenia. Triglicerydy kaprylowo-kaprynowe połączone z gliceryną zmiękczają, a także dbają o barierę skórną. Dzięki zawartości prebiotyków kosmetyk dodatkowo łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza zaczerwienienia.
W efekcie stosowania skóra staje się odświeżona, ale jednocześnie miękka, gładka i nawilżona.
Niewielką ilość żelu aplikować na wilgotną skórę. Rozprowadzić okrężnymi ruchami, wykonać delikatny masaż, a następnie dokładnie zmyć. W razie konieczności czynność powtórzyć.
Prebiotyki, betaina, gliceryna.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Calm , Cleansing
Kategorie: Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Podrażnienie/uwrażliwienie , Rumień/zaczerwienienie , Suchość
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Prebiotyki
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Żel
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.