ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem do pielęgnacji biustu, stworzony z myślą o kobietach pragnących poprawić wygląd i kondycję skóry w delikatnej okolicy piersi.
The Breast Idea zawiera Glycotensyl® w stężeniu 5%, który składa się z polisacharydów i tworzy koloidalną matrycę 3D na powierzchni skóry, działając jak druga skóra, która natychmiastowo wygładza zmarszczki, drobne linie i napina skórę. Ponadto masło illipe działa wypełniająco i przywraca skórze elastyczność, a zielona mikroalga Chlorella vulgaris stymuluje produkcję kolagenu, co przyczynia się się odbudowy naturalnej struktury skóry.
Zawarty w składzie Dermosculpt G MNB wyraźnie wygładza i napina skórę, a DermCom - ekstrakt z bulwy krokusa stymuluje komunikację między komórkami naskórka i skóry właściwej, wpływając na produkcję czynników wzrostu.
The Breast Idea jest przyjemny w użyciu, dzięki lekkiej, nietłustej formule i subtelnym zapachu orzecha laskowego. W efekcie stosowania biust jest bardziej napięty, elastyczny i wygładzony.
Krem aplikować codziennie rano i wieczorem na suchą skórę biustu. Wmasować do całkowitego wchłonięcia. Wykonać okrężne ruchy zataczając ósemki - od zewnętrznej strony piersi ku górze, przez mostek przechodząc na drugą pierś.
Dermosculpt G MNB, DermCom - ekstrakt z bulwy krokusa, Glycotensyl® 5%, masło illipe.
Marka: Resibo
Linie Producenta: Ciało
Kategorie: Kosmetyki naturalne , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta , Kobieta w ciąży i mama karmiąca
Wskazanie: Utrata jędrności
Część ciała: Biust
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Resibo. Polska marka kosmetyczna, która opiera działanie swoich produktów na naturalnych surowcach. Dba przede wszystkim o bezpieczeństwo i środowisko naturalne. Wszystkie produkty są wegańskie i biodegradowalne. Resibo gwarantuje naturalność produktów na poziomie ponad 96%. Pierwszym produktem w ofercie Resibo był słynny olejek do demakijażu, a później powstawały inne receptury, jak np. krem pod oczy, ultranawilżający, płyn micelarny itd. W formułach użyto maksymalnie skoncentrowanych ekstraktów oraz najnowszej technologii. Resibo przykłada również dużą wagę aby stosunek ceny do jakości był jak najbardziej korzystny. Marka Resibo stawia przede wszystkim na równowagę, biorąc pod uwagę holistyczne podejście do pielęgnacji. Podstawą filozofii marki jest łączenie składników znanych i cenionych od dawna z pojawiającymi się nowościami. Bardzo ważne jest szukanie spokoju i kontaktu z naturą w szybko zmieniającym się i pędzącym świecie. Resibo stawia na jak najwyższą skuteczność przy równoczesnym użyciu naturalnych receptur.