ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt zawierający odżywczą mieszankę olejów roślinnych, aby natychmiast wygładzać i przywracać komfort suchej i łuszczącej się skórze. Bezzapachowe oleje dostarczają cerze niezbędnych kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy, które zatrzymują wilgoć w naskórku i chronią przed niekorzystnym wpływem środowiska, wykazując przy tym działanie silnie regenerujące. Ponadto ceramidy uzupełniają nawodnienie. Lekka formuła pozostawia skórę promienną i gładką.
Stosować raz lub 2 razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu oraz okolice oczu. Dodać 2-3 krople do swojego ulubionego kremu lub serum. Może być również stosowany samodzielnie.
Olej jojoba, olej z krokosza barwierskiego, olej z moreli, olej z nasion słonecznika, olej z nasion żurawiny, olej arganowy, olej z nasion ogórecznika, olej z wiesiołka dwuletniego, olej z nasion żmijowca, ceramidy, cholesterol.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Bestsellery , Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta w ciąży i mama karmiąca
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Rumień/zaczerwienienie , Suchość , Świąd
Typ skóry: Dojrzała , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Ceramidy , Olej arganowy , Olej jojoba , Olej z nasion ogórecznika , Olej z wiesiołka
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.