Nowa era pielęgnacji – Jan Marini Skin Research zmienia się na Marini SkinSolutions™
Polub: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok
Subskrybuj: Mailing, YouTube, Podcast Spotify
Branża kosmetyczna to niezwykle dynamiczne środowisko, w której zmiany i innowacje są na porządku dziennym. Jan Marini Skin Research jako niekwestionowany lider w pielęgnacji skóry również poczyniła naturalny krok w rozwoju – przechodząc transformację w Marini SkinSolutions™. To bardzo wyraźny ukłon w stronę konsumenta, podkreślający dążenie marki do jeszcze większej przejrzystości, nowoczesności i odpowiedzialności – przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej misji, skuteczności i zaufania.
Dlaczego rebranding?
Nowa nazwa – Marini SkinSolutions™ – jeszcze wyraźniej akcentuje to, co od początku było celem jej założycielki - Jan Marini: dostarczanie skutecznych rozwiązań odpowiadających na niemal wszystkie potrzeby skóry. To rozwiązania oparte na nauce, badaniach klinicznych i rzeczywistych, widocznych efektach.
Rezygnacja z imienia i nazwiska założycielki to świadomy krok, mający na celu jeszcze silniejsze podkreślenie kluczowego przekazu marki – transformacji skóry dzięki skutecznej, przemyślanej pielęgnacji.
Co ważne, wartości, które kierują marką, pozostają niezmienne – to właśnie one stanowią fundament marki, która od lat dostarcza skutecznych, potwierdzonych klinicznie rozwiązań pielęgnacyjnych.
Co się zmienia?
- Nowoczesne opakowania – w pełni recyklingowane, zaprojektowane z myślą o ekologii i środowisku. Brak metalowych elementów, słoiczków czy trudnych do rozdzielenia komponentów. Każdy produkt będzie mógł być w pełni poddany recyklingowi, a zamiana słoiczków na tuby zapewnia ochronę produktu przed zanieczyszczeniami i gwarantuje ich bezpieczeństwo w trakcie użytkowania. Pozwoli także na bardziej precyzyjne dozowanie produktów, co ma bezpośredni wpływ na ich wydajność.
- Nowy wygląd zestawu Skin Care Management System™ – serce marki, absolutna baza pielęgnacji, wielokrotnie nagradzana w kategorii „Najlepszy zestaw do pielęgnacji skóry” magazynu New Beauty w USA - również w 2025 nagrodzony już 15 raz z rzędu! Nowa wersja przypomina elegancką książkę, z bardzo dokładnymi opisami kroków, odniesieniami do badań naukowych i jeszcze bardziej przejrzystą strukturą. Nowe zestawy będą stopniowo pojawiać się w sprzedaży – ale zanim trafią na półki, wciąż można sięgać po dotychczasową wersję Skin Care Management System™, która dostępna jest tylko do wyczerpania zapasów.
- Odświeżona estetyka – nowa kolorystyka, nowoczesny design jako ukłon w stronę coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów na rynku anti-age. Produkty utrzymane są w pięknych odcieniach pastelowej zieleni, co w naturalny sposób nawiązuje do ekologii oraz przywodzi na myśl spokój, harmonię i świeżość. Dodatkowo, aby było łatwiej odszukać wybrany produkt w swojej kosmetyczce, każdy z nich będzie nieznacznie różnił się odcieniem.
Obecnie w ofercie dostępne są dwa produkty w nowej szacie graficznej.
Jan Marini Clean Zyme® Enzymatyczny żel oczyszczający 177 ml
Kultowy produkt marki Jan Marini, który zyskał uznanie dzięki swojej niezwykłej skuteczności i jednoczesnej delikatności w działaniu. Po rebrandingu dostępny jest w nowej, większej pojemności, co z pewnością ucieszy wielu fanów tego produktu. Dodatkowo przeszedł subtelną metamorfozę wizualną, prezentując się w eleganckiej, minimalistycznej szacie graficznej, która odzwierciedla nowoczesny charakter marki. Mimo zmian - skład produktu pozostaje niezmienny.
Clean Zyme® to enzymatyczny żel oczyszczający, który dzięki zawartości papainy z zielonej papai delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, odsłaniając zdrową, gładką i promienną skórę. Jest idealnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji, przygotowując skórę na kolejne etapy pielęgnacji domowej.
Dzięki swojej łagodnej formule, jest odpowiedni dla każdego typu skóry, w tym wrażliwej, pozabiegowej skóry. Doskonale sprawdza się jako kosmetyk po inwazyjnych zabiegach złuszczających, który pomaga usunąć uporczywie zalegające zrogowaciałe komórki naskórka tzw. „suche skórki”, które są częstym mankamentem w trakcie pozabiegowego złuszczania skóry.
Jan Marini Marini Physical Protectant Tinted SPF 45 Light To Medium Krem ochronny koloryzujący (kolor średni) 57 g
To uwielbiany klasyk marki, ceniony za skuteczną ochronę przeciwsłoneczną wspartą antyoksydacyjnym działaniem oraz subtelne wyrównanie kolorytu skóry. W nowej wersji produkt dostępny jest w bardziej kompaktowej, poręcznej buteleczce, przy zachowaniu dotychczasowej pojemności. W nowej szacie graficznej - krem zachwyca odświeżonym, eleganckim designem opakowania, natomiast skład produktu pozostaje niezmienny.
Formuła tego kultowego kremu łączy fizyczne filtry – tlenek cynku i dwutlenek tytanu – zapewniając szerokie spektrum ochrony przed negatywnym wpływem promieniowania UVA i UVB. Dodatkowo zawartość ekstraktu z zielonej herbaty, alfa-bisabololu i koenzymu Q10 wspiera działanie antyoksydacyjne, łagodzi podrażnienia i poprawia kondycję skóry.
4. Zmiana pojemności cleanserów – wyjście naprzeciw potrzebom konsumentów – wszystkie produkty oczyszczające będą sukcesywnie pojawiać się w jednakowej pojemności, co umożliwi równomierne zużycie i uprości codzienną pielęgnację. Dzięki temu można je dowolnie łączyć w pielęgnacji, bez obaw o ich niewystarczającą wydajność czy nierównomierne zużycie.
5. Nowe nazewnictwo wybranych produktów – uproszczenie nazw produktów (np. Age Intervention Retinol Plus zamienia się w Retinol Plus) - wszystko po to, aby ułatwić swobodne poruszanie się po portfolio marki.
Choć zmiany wprowadzają prawdziwą rewolucję, będą wdrażane stopniowo, a produkty w nowej odsłonie sukcesywnie pojawiać się w ofercie, w miarę wyprzedawania dotychczasowych wersji.
Co pozostaje niezmienne?
1. Formuły kosmetyków - marka od lat bazuje na sprawdzonych, skutecznych recepturach popartych badaniami klinicznymi. Jan Marini nie podąża ślepo za trendami, nie dostarcza do swoich produktów składników aktywnych pojawiających się w chwilowych trendach.
2. Niezmienna misja: to zawsze było, jest i będzie niezmienne - dostarczanie sprawdzonych rozwiązań dla wszystkich typów skóry.
3. Wartości, które wyróżniają markę od lat – etyczność, transparentność, cruelty-free, składniki premium i realne rezultaty. Sercem marki jest niezachwiane zaangażowanie w rozwiązania najważniejszych problemów skórnych. Produkty są skomponowane na bazie sprawdzonych składników aktywnych, dla uzyskania widocznych i mierzalnych rezultatów - nie powstają na bazie ulotnych trendów. Powstałe produkty i ich skuteczność poparte są przez recenzowane, opublikowane badania naukowe.
4. Produkty produkowane w Kalifornii, USA. Marka jest bardzo dumna z faktu, iż każdy etap powstawania kosmetyku - począwszy od jego opracowania, przez wyprodukowanie i dobór opakowań odbywa się lokalnie w Stanach Zjednoczonych.
Marini SkinSolutions™ to nie tylko nowa nazwa – to bardzo świadome nawiązanie do innowacji, odpowiedzialności i idącej za tym najwyższej jakości.
To zaproszenie do świata świadomej pielęgnacji dla każdego.
Uświadomienie, że pielęgnacja to nie luksus, ale przemyślana inwestycja w siebie – od teraz bardziej zrozumiała i ekologiczna niż kiedykolwiek wcześniej.