ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Azelaic Acid Booster to prawdziwy wielozadaniowiec. Serum dedykowane jest cerze mieszanej, tłustej, trądzikowej lub naczyniowej. Silne połączenie kwasu azelainowego, kwasu salicylowego i ekstraktów roślinnych przynosi wiele korzyści dla skóry. Serum widocznie rozjaśnia przebarwienia spowodowane przez uszkodzenia słoneczne oraz stany zapalne.
Ponadto dzięki działaniu przeciwbakteryjnemu i łagodzącemu zmniejsza wypryski i zaczerwienienia. Rozjaśniające, przeciwzapalne i przeciwstarzeniowe składniki sprawiają, że cera z dnia na dzień staje się bardziej promienna i wygładzona.
Stosować raz lub dwa razy dziennie. 2-3 krople dodać do swojego ulubionego kremu nawilżającego lub serum lub stosować bezpośrednio na skórę twarzy. Może być nakładane na okolice oczu. W ciągu dnia stosować filtr przeciwsłoneczny o szerokim spektrum ochrony o wartości SPF30 lub wyższej.
Kwas azelainowy (10%), 0,5% kwas salicylowy (BHA), adenozyna, ekstrakt z korzenia lukrecji, ekstrakt z korzenia Boerhavia Diffusa, alantoina, bisabolol.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Bestsellery , Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki z kwasami , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Naczynka , Przebarwienia , Rozszerzone pory , Rumień/zaczerwienienie , Trądzik pospolity , Trądzik różowaty , Utrata jędrności , Wągry i zaskórniki , Łojotok
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Adenozyna , Alantoina , Bisabolol , Kwas azelainowy , Kwas salicylowy , Lukrecja
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.