ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Lekkie serum do ciała zawierające 5% niacynamidu, 5% pantenolu oraz ekstrakt z opuncji figowej. Dzięki tym składnikom preparat wyrównuje nierównomierny koloryt, a także wygładza i nawilża suchą, szorstką skórę. Serum dedykowane jest dla skór borykających się z przebarwieniami po wypryskach na ciele, a także tymi spowodowanymi uszkodzeniami słonecznymi.
Produkt ponadto odbudowuje naturalną barierę ochronną naskórka oraz stabilizuje mikrobiom. Serum zapobiega również uszkodzeniom spowodowanym depilacją.
Przy regularnym stosowaniu skóra staje się miękka, odżywiona i wzmocniona.
Aplikować raz dziennie na partie ciała o nierównomiernym kolorycie lub tam, gdzie skóra jest szorstka, przesuszona. W razie potrzeby można po aplikacji serum nałożyć krem nawilżający. Na dzień zaleca się stosowanie kremu z filtrem ochronnym SPF30 lub wyższym.
Przed użyciem delikatnie wstrząsnąć.
Niacynamid (5%), D-pantenol (5%), ekstakt z opuncji figowej, izomerat sacharydowy, olej z nasion arbuza, skwalan, masło shea, olej jojoba, ferment Bacillus.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Lip&Body
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Przebarwienia , Suchość
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Masło Shea , Niacynamid , Olej jojoba , Pantenol , Skwalan
Część ciała: Ciało
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni , 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.