ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Lekka formuła serum nawilża skórę bez ryzyka podrażnień.
W recepturze zawarto witaminę C, która charakteryzuje się silnymi właściwościami antyoksydacyjnymi, ponadto wyrównuje koloryt skóry i widocznie rozświetla. Zawartość glutationu zapewnia działanie przeciwutleniające, rozjaśniające przebarwienia, a dodatkowo stabilizuje witaminę C. Wykorzystanie Technologii GAP zwiększa zawartość lipidów w skórze, wspomagając naturalną ochronę naskórka i zmniejszając negatywny wpływ środowiska zewnętrznego.
Efektem regularnego stosowania 25% Vitamin C + Glutathione Clinical Serum jest widoczna poprawa kolorytu skóry, rozjaśnienie przebarwień, a także zwiększenie jędrności i elastyczności skóry.
Kosmetyk aplikować na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. W celu uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się aplikację dwa razy dziennie. W pielęgnacji porannej stosować ochronę przeciwsłoneczną SPF30 lub wyższą.
Witamina C (23% askorbinian tetraheksylodecylu oraz 2% glukozyd askorbylu), glutation, Technologia GAP (prekursory aminokwasów glutationu).
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta , Kobieta w ciąży i mama karmiąca
Wskazanie: Anti-pollution , Przebarwienia , Utrata blasku
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Glutation , Ryż , Witamina C
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.