ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Lekki płyn złuszczający do cery mieszanej i tłustej na bazie kwasu salicylowego. Doskonale złuszcza martwe komórki naskórka oraz odblokowuje pory, przez co cera staje się gładsza, jaśniejsza i bardziej promienna. Zawarty kwas BHA (kwas salicylowy) wykazuje właściwości przeciwzapalne, a także pomaga zmniejszać zaskórniki, przebarwienia i zaczerwienienia.
Recepturę wzbogaca dodatkowo ekstrakt z zielonej herbaty, który ma silne działanie przeciwutleniające, łagodzące oraz spowalniające procesy starzenia. Szybko wchłaniająca się formuła pozostawia komfort na skórze, a przy tym kontroluje prawidłowe nawilżenie naskórka.
Stosować raz lub 2 razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie zwilżyć wacik płynem i przetrzeć całą twarz, pomijając bliskie okolice oczu. Nie spłukiwać. Nałożyć krem pielęgnacyjny (na dzień wybrać krem z filtrem ochronnym z SPF30 lub wyższym).
Wskazówka: Najlepiej stopniowo zwiększać częstotliwość stosowania płynu, zaczynając od aplikacji tylko kilka razy w tygodniu. Jeśli nie będą występować żadne niepożądane reakcje, można zacząć stosować częściej. Przede wszystkim zalecana jest obserwacja stanu skóry i dostosowanie częstotliwości aplikacji do indywidualnych potrzeb.
BHA (kwas salicylowy 2%), ekstrakt z zielonej herbaty.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Exfoliant
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki z kwasami , Pielęgnacja , Złuszczanie
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Przebarwienia , Rozszerzone pory , Rumień/zaczerwienienie , Trądzik pospolity , Wągry i zaskórniki
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas salicylowy , Zielona herbata
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Płyn/woda
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.